Crveno-beli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Crveno-beli

Forum : Crvenobeli
 
HomeÒðàæèLatest imagesÐåãèñòðó¼ ñåÏðèñòóïè

 

 BISERI KORISNIKA HRVATSKE VIP GSM MREŽE

Go down 
ÀóòîðÏîðóêà
GakunGak
The Kenjutsu Student
The Kenjutsu Student
GakunGak


Áðî¼ ïîðóêà : 286
Age : 37
Localisation : wtalk.org
Registration date : 27.09.2006

BISERI KORISNIKA HRVATSKE VIP GSM MREŽE Empty
ÏîðóêàÍàñëîâ: BISERI KORISNIKA HRVATSKE VIP GSM MREŽE   BISERI KORISNIKA HRVATSKE VIP GSM MREŽE Icon_minitimeTue Oct 10, 2006 12:51 pm

Da nismo "usamljeni" po pitanju "sluèajeva" sa korisnicima govori sledeæi èlanak o hrvatskoj VIP mreži...

ŠTO SVE PITAJU KORISNICI
Kad zakažu Njokija, Alkatone i Pansioning

Da nije lako biti operater u službama korisnika, svjedoci bezbroj pitanja i primjera s kojima su se nosili ti ljudi kako bi korisnici bili zadovoljni uslugama njihove tvrtke. Tako se, primjerice, u obje službe dogada da se pozivateljima svidi ugodan glas operatera pa nerijetko i žene i muškarci imaju ponude za izlascima. I dok u HT-u ne prijece svojim operaterima realizaciju takvih ponuda, u VIPnetu osobni kontakti s korisnicima nisu dozvoljeni.

U HT-u, medu brojnim "cakama" s kojima se susrecu, isticu covjeka koji kaže: "ti su telefoni jako zgodni, ali su ove baterije jako skupe i brzo se troše. Pa, ne može se stalno kupovati nove?!", ne znajuci da se doticne baterije pune, a ne kupuju. S tim su slucajem upoznati i u VIPnetovoj službi, no to je tek jedan od bezbroj primjera.

- Tipkam taj broj stalno, a ne mogu nazvati - požalio se korisnik. Vec iskusni hateov operater:
- Jeste li pritisnuli tipku sa zelenom slušalicom za poziv?
- Što?? - jasno je ocrtalo korisnikovo služenje mobitelom.


U VIPovoj službi su se, pak, za dvije godine rada susreli s doslovce svime. Od pocetnog nazivanja mobitela: Sajmens (Siemens), Njokija (Nokia), Alkatone (Alcatel) i Pansioning (Panasonic), do spašavanja mobitela koji je pao u more (iskušani savjet je brzo sušenje fenom), situacija u kojima je pas pa cak i dijete pojelo cip karticu, ili kada je nekom korisniku dosadno pa iz kade nazove Službu korisnika i malo poprica s njima kad je poziv vec besplatan...

- Koji uredaj koristite? - upitao je djelatnik VIPneta.
- Pa, ovaj vaš VIP - samouvjeren je korisnik, a nakon nekoliko puta ponovljenog pitanja izgubio je strpljenje:
- Što me pravite blesavim?!

No, vipovci nerijetko pokazuju i humanitarnu stranu svoje profesije. Covjek koji je ostao bez kuna na racunu i zarobljen na cesti s automobilom koji je stao se dosjetio - besplatni poziv Službi korisnika. Oni su nazvali HAK i njegova prijatelja i uputili ih kamo treba ici. I svi sretni i zadovoljni, a korisnik vjerojatno zauvijek zadržan u mreži. No, nije to jedina prica s happy endom. VIP-ovoj se Službi javio i covjek koji je traktorom prešao po zemlji te zakopao i - mobitel. Rješenje takve situacije je dakako bilo nemoguce, no nakon godinu dana javio se sretni vlasnik mobitela, ustvrdivši kako je mobitel "isplivao" skupa s usjevom i savršeno radi!

- Ne mogu poslati SMS - žali se korisnik.
- Trebate upisati broj SMS centra. U izborniku pronadite "poštu"... - objašnjavao je operater, a korisnik je prekinuo vezu i javio se nakon pola sata.
- Bio sam u Pošti i tamo su rekli da nemaju nikakav broj SMS-a!

Nevjerojatan, ali stvaran dijalog:
- Molim vas broj od Duške.
- Koje Duške?
- Pa one koja ima Motorolu!


Jedna je ljubazna gospoda, bilježe u Službi VIPneta, imala sasvim neobicnu ponudu:
- Ja sam sad na tarifi VIP.friends i htjela bih se prebaciti na VIP roaming!

Jedan je, pak, korisnik imao sljedeci problem:
- Ne mogu primiti poruku! Telefon mi je na televiziji i on osjeca da ce mu doc", al" ju ne može primit!
SMS poruke su vec planetarno popularne, ali nekima one još uvijek zadaju velike glavobolje.


- Molim vas da zapišete datum i broj telefona - ponudila je korisnica, na što je operater ostao zatecen, ne znajuci o cemu je rijec.
- Htjela bih cestitati prijatelju rodendan, pa vas zovem nekoliko dana prije zbog rezervacije.
- Želite poslati tekstualnu poruku? - ponudio je rješenje operater.
- Da, pa me zanima koliko dana prije to treba poslati, odnosno rezervirati?
- SMS stiže isti dan kada ga pošaljete.
- Ozbiljno??? - nije bilo kraja cudenju korisnice.

http://www.vecernji-list.hr
Íàçàä íà âðõ Go down
http://www.gakungak.jconserv.net
 
BISERI KORISNIKA HRVATSKE VIP GSM MREŽE
Íàçàä íà âðõ 
Ñòðàíà 1 of 1
 Similar topics
-
» BISERI SA 988 I 9812

Permissions in this forum:Íå ìîæåòå îäãîâîðèòè íà òåìå ó îâîì ôîðóìó
Crveno-beli :: Zabava :: Zabava, humor, vicevi-
Ñêî÷è íà: